Log In
Sign Up
Wij bestaan om mensen écht te horen en te zien. Door goed te luisteren helpen wij organisaties, consumenten en onze medewerkers verder.
De waarden van ContactCare staan voor alles wat wij belangrijk vinden; een cultuur van verbinding. Onze kernwaarden zijn: wees echt, ontwikkel jezelf iedere dag en ga voor verbinding.
Binnen ContactCare zijn wij primair gericht op een ander. We staan dan ook open voor iedereen in al zijn kleuren en geuren. We hebben oog voor elkaar en willen samen verder groeien. Wij helpen graag mensen verder. Dit doen wij uiteraard voor de mensen die ons opbellen. Maar we groeien ook graag mee elk van onze 300 klanten en gaan ervoor om het beste uit onze medewerkers te halen. We proberen hen iets bij te brengen en hen te motiveren zichzelf te ontwikkelen.
De mensen waarmee wij werken in hun kracht zetten om er elke dag het meeste uit te halen. Dit doen we door onze medewerkers, onze klanten en
de klanten van onze klanten écht te horen, écht te zien en de verbinding op te zoeken. Dit staat voortdurend centraal in ons werkgeverschap, in onze dienstverlening en vormt de drijfveer van onze innovatiedrift.
Wij gaan voor win-win-win! We willen dat mensen gelukkig zijn, de natuur blij is én dat onze maatschappij erop vooruitgaat. Samen een betere wereld bouwen. Geen goed doel, maar de perfecte balans tussen winst en het toevoegen van échte waarde. Zo helpen wij mensen iedere dag een stukje verder.
Over het bedrijf