Log in
Sign up
Sinds 2008 schenkt The Hospitalitist veel persoonlijke aandacht aan medewerkers in de hospitality sector. Maarten (CEO) zag destijds een kans om persoonlijke ontwikkeling op continue basis in te zetten in teams bij service verlenende organisaties. Dit zorgt niet alleen voor ontwikkeling en verbetering van de mens, maar ook van de organisatie.
10 jaar later is The Hospitalitist een snelgroeiend bedrijf dat niet alleen vaste teams van mensen bouwt bij gave locaties, maar ook de volledige persoonlijke ontwikkeling faciliteert aan alle talenten binnen deze teams door middel van training en coaching.
The Hospitalitist biedt een platform voor jonge mensen die zich willen ontwikkelen op basis van gastvrijheid in de vorm van flexibele arbeid en helpt hen, aan de hand van trainingen en begeleiding, hun volle potentie te bereiken. Om dit te realiseren kijken we naar jouw motivatie en interesse, om er zo achter te komen hoe jij het meeste uit jouw tijd bij The Hospitalitist kan halen. Daarom spreken we ook over talenten in plaats van medewerkers. Jij hebt talenten die jou uniek maken en waar wij graag mee aan de slag gaan. Samen stellen wij een leerdoel voor je samen en helpen we je, door middel van feedback, training en begeleiding, inzien wat jouw sterke punten en verbeterpunten zijn. In onze trainingen hebben wij aandacht voor gastvrijheid, etiquette, zelfreflectie, communicatie, maar we organiseren ook trainingen over wijn en koffie bijvoorbeeld.
Omdat ontwikkeling samengaat met (persoonlijke) groei, vinden wij het belangrijk om deze groei ook in onze structuur te verwerken. Wij werken met een Chapter-systeem, waarbij elke Chapter voor een nieuw perspectief, grotere verantwoordelijkheid en hoger salaris staat. Het ingaan van een nieuw hoofdstuk is in zekere zin een promotie die door The Hospitalitist wordt gegeven, gebaseerd op feedback van de Partners, andere talenten en inzet van het talent zelf.
Het doel van The Hospitalitist is niet om aan de verwachting van de gast te voldoen, maar om die verwachting te overstijgen. Wij streven ernaar om het gevoel van Hospitality dat we aan onze gasten meegeven (en dus de kwaliteit van het contactmoment) te verhogen, door oprecht contact te maken. Doordat de gast dit bij elk bezoek meemaakt, zal hij terug blijven komen en zijn positieve ervaring willen delen met anderen. Wij creëren waarde door anderen waardevoller te maken.
About the company.