-
Stage Contentmarketing in de (Klassieke) Muziekwereld bij Preludium en Concertvrienden
Graduation InternshipFull Time Internship
Log In
Sign Up
Entrée bestaat al ruim 25 jaar en is met 7.500 leden één van de grootste culturele jongerenverenigingen van Europa. Onze leden zijn jonge muziekliefhebbers t/m 35 jaar die Het Concertgebouw en het Koninklijk Concertgebouworkest een warm hart toedragen. Als Entrée-lid krijg je veel korting op bijna alle concerten in Het Concertgebouw en je eerste concertkaartje is gratis.
De afgelopen jaren organiseerden we veel randprogrammering (interviews, borrels & rondleidingen om concerten heen) en eigen events zoals Entrée Presents (cross-over akoestische & elektronische muziek), Entrée Late Night (multidisciplinair naprogramma) en Rentree (jongeren begeleiden ouderen). Dit jaar is alles natuurlijk een beetje anders, maar bij Entrée bruist het als nooit daarvoor. Zodra Het Concertgebouw de deur weer mag openen, staan wij klaar om de zaal te bestormen met alle nieuwe ideeën en daar hebben we jou bij nodig!
Entrée is een onafhankelijke vereniging maar werkt natuurlijk nauw samen met Het Concertgebouw en Concertgebouworkest. We hebben een jong en bruisend team bestaande uit twee werknemers op kantoor (coördinator + marketeer), een vrijwillig bestuur en een jongerenraad bestaande uit 15 mensen tussen de 20 en 35 die zich allemaal vrijwillig naast hun baan of studie 1 dag per week inzetten voor Entrée. Jij zal voornamelijk met de marketeer gaan samenwerken om onze content komend jaar next level te maken. Zodra Het Concertgebouw weer open gaat, ben jij welkom bij alle Entrée-events en concerten en daarnaast krijg je door de open organisatie veel mee van allerlei aspecten die bij de organisatie van concerten komen kijken.
over het bedrijf.